Vandaag is het zo ver! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Senna Gemert - WaarBenJij.nu Vandaag is het zo ver! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Senna Gemert - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zo ver!

Door: Senna

Blijf op de hoogte en volg Senna

21 April 2014 | Nederland, Schiphol

Vanavond vertrek ik dan eindelijk richting de Filipijnen. Ik vind het wel een gek idee dat ik pas weer in juli weer thuis kom. Dit besef ik nu nog niet, maar dat komt vast wel als ik vanavond in het vliegtuig zit.

Om 22:00 uur vertrekt het vliegtuig van Amsterdam naar Abu Dhabi. Vervolgens vliegen we van Abu Dhabi naar Manilla en van Manilla naar Davao City. Als het goed is komen we woensdag 23 april aan om 5:55 (Filipijnse tijd). Hier worden wij opgehaald met een busje.

Ik heb er super veel zin in!
Mijn volgende reisverslag krijgen jullie als ik in de Filipijnen ben.

Liefs, Senna.




  • 21 April 2014 - 18:57

    Hans Gradussen:

    Nou, daar ga je dan. Een goede reis en vooral: geniet ervan!

    Gr
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Senna

10 weken stage lopen in de Filippijnen.

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 3009

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: